Promocje, Mikołajki czyli jak umilić sobie przedświąteczny czas


posted by Sardegna on

6 comments

Tydzień minął mi w ekspresowym tempie. Miałam ambitny plan opisania jednej z ostatnio przeczytanych książek, ale autentycznie nie miałam na to siły. Jasełka i przygotowania dekoracji zabrały mi cały wolny czas. Dobrze, że przynajmniej miałam silę czytać. W sumie dzięki temu stos przeczytanych nie opisanych nieco wzrósł. Mam szczerą nadzieję wyjść z zaległości do końca roku i rozpocząć 2014 z czystym kontem.

Dzisiejszy post miał być książkowy, ale natrafiłam na ciekawe wydarzenie,o którym warto wspomnieć, stąd notka zbiorcza:


Dzisiaj w Gliwicach w CH Forum odbędzie się spektakl dla dzieci "Pan Toti na święta", stworzony na podstawie opowiadania gliwickiej pisarki Sorn Gara. Wstęp wolny. Na stronie organizatorów znalazłam jeszcze informację, że za zakupy powyżej 50 zł dołączany jest audiobook, czytany przez Małgorzatę Socha.  Jeżeli więc planujecie zakupy przedświąteczne, możecie połączyć przyjemne z pożytecznym. Szczegóły znajdziecie tu


Będąc jeszcze w temacie audiobooków, Audeo rozdaje świąteczny prezencik w postaci darmowego pliku "Dziadek do orzechów".  Pobrała sobie wczoraj, wszystko działa jak należy, więc dzielę się z Wami informacją. Korzystajcie KLIK
 ***
I jeszcze jedna promocja: Fabryka.pl. Tym sposobem sama zrobiłam sobie prezent pod choinkę i zamówiłam co nieco. Zerknijcie, może i Was coś skusi - oglądacie na własną odpowiedzialność!  (fantastyka, AmberŚwiat Książki). Zapomniałam jeszcze dodać, ze odbiór w księgarni ŚK jest darmowy. Żyć, nie umierać!
***
Książka w mieście, czyli genialna propozycja dla lubiących gadżety okołoksiązkowe też daje świąteczny rabat na swoje produkty. Wpisując kod - BOOXMAS dostajemy  50% zniżki. Zapraszam do odwiedzin strony.

 ***
Stosu Wam dzisiaj nie zaprezentuję, gdyż żadnych nowości nie mam. Mogę tylko pochwalić się mikołajkowym prezentem, który częściowo sama sobie zrobiłam, dzięki promocji w Znaku:

 ***
W drodze znajdują się książki wymienione w ramach Mikołajek u Fenrira. Zapraszam do przyłączenia się (nie musi być fantastycznie).
***
Ostatni raz przypominam o Konkursie ŚBK i Victorii (polubienia mile widziane). Zgłoszenia można wysyłać do JUTRA. Szczegóły znajdziecie TU.
***
W tym roku mam ambitny plan nie szaleć ze świątecznymi porządkami, które już częściowo uskuteczniłam i dać sobie luz. Książki czekają, a nie można im na to pozwolić. Spokojnej soboty Wam życzę

Sardegna

6 komentarzy:

  1. Sporo tych informacji - a swoja drogą fajny pomysł na posta, zawsze można skorzystać z jakiejś twojej podpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzje książki Evansa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te promocje i rabaty działają na mnie jak magnes! Nie wiem czy macie podobnie, ale ja zawsze pod koniec roku świecę pustkami w portfelu i kiedy pojawia się szansa na tańszy zakup, to ją przegapiam - i jak tu zachować zdrowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję prezentu - a podchoinkowe akcje książkowe wyglądają świetnie (zwłaszcza ta torba z kotem).
    Popieram - z porządkami bez szaleństwa i przesady, szalejmy i przesadzajmy z książkami!

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie w grudniu jakoś brak chęci mega zakupów...

    OdpowiedzUsuń
  6. sama się obkupiłam na fabryce.pl :D polecam

    OdpowiedzUsuń